Tokio, 27. rujna 2017.

Predstavljanje hrvatskog turizma u Japanu

U Tokiju je u vremenu od 20. do 24. rujna 2017. u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te turističkih zajednica Šibensko kninske i Ličko senjske županije te turističkih zajednica gradova Dubrovnika i Zagreba, kroz nekoliko događanja, održano iznimno uspješno predstavljanje hrvatskog turizma. Kao prva aktivnost organizirana je poslovna radionica „Sell Croatia“ namijenjena turoperatorima, turističkim agencijama i medijima. Partner te radionice bio je i zračni prijevoznik Turkish Airlines. Potom je naš turizam predstavljen na najvećem japanskom turističkom sajmu „Tourism Expo Japan 2017“ koji se ove godine održavao pod motom „Moć putovanja“. U sklopu Sajma održana je i posebna izložba 20, po kriteriju ljepote, izabranih turističkih ruta Europe među kojima i dvije rute koje prolaze kroz Republiku Hrvatsku: „Full of Istria Road“ koja prolazi unutrašnjošću Istre od Buja do Motovuna te „Emerald Road“ koja polazi od NP Plitvice pa prolazi kroz Bihać i NP Una (u BiH) te završava u NP Krka. Spomenute rute odabrala je Japanska udruga putničkih agenata (JATA). Veleposlanstvo RH u Japanu osiguralo je potporu te sudjelovalo u naprijed navedenim aktivnostima.